.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متن استعفای رئیس پرکار هیات شطرنج ؛
در ورزش مازندران اثری از اقدام پهلوانانه و عرق منطقه ای نیست
دکتر مصطفی سعیدی رئیس هیات شطرنج مازندران با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم ، مدیرکل تربیت بدنی مازندران و این فدارسیون از سمت خود کناره گیری کرد.
در ورزش مازندران اثری از اقدام پهلوانانه و عرق منطقه ای نیست

دکتر مصطفی سعیدی رئیس هیات شطرنج مازندران با انتشار بیانیه ای خطاب به مردم ، مدیرکل تربیت بدنی مازندران و این فدارسیون از سمت خود کناره گیری کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

سلام و عرض ادب خدمت سینه سوختگان ورزش مازندران و همینطور برادر ارجمند پریچهره مدیرکل محترم تربیت‌بدنی مازندران فرصت ظاهری که باقیست اما فرصت دلی دیگر نمانده و پیشاپیش با توضیحی که در ذیل آورده می‌شود ضمن عرض شرمندگی از محضر علاقمندان پرشور ورزش و به ویژه شطرنج ضمن تقدیم استعفا از خدمت مرخص می‌گردم. دریغا که آنچه که محنت کشیدیم منت تعبیر شد و فریاد در سکوت محض شب نتوانست خواهش دلم را به گوش جان برساند که این تکاپو نه از برای خویش بود که از سر قسمی بود که برای شکوه و آبروی مازندران بر زبان دل راندم.

آمدم تا شاید به ورزش دوست‌داشتنی‌ام جانی بخشم و فاصله‌های بسیاری که با صف اول شطرنج ایران ایجاد شده کوتاه کنم. توفیق نسبی زمانی حاصل شد که از سوی ریاست محترم سازمان تربیت‌بدنی عنوان گردید هیات شطرنج مازندران مقام بیست‌وپنجم به مقام پنجم ارتقا یافته که حد فاصل 10 ماه کار با عشق ذره‌ای از دینم را به ورزش مازندران ادا کرد رقم وسیع‌تر دینم به مردمان استان باقیمانده بود اما چه سود که در این وانفسای دست‌وپاگیر مسائل اداری و تعارفات بی‌پایان شغلی و مدیریتی حتی به یمن این پیشرفت چشم‌نواز حاضر نشدید که به خواسته‌های بنده و همکارانم عنایت داشته و تغییرات مورد انتظار را .. آنچه تحت عنوان موانع پیشرفت همسو و همگن شطرنج در جای جای نقاط مازندران در نامه گذشته تقدیم شد محصول تجربیات و نگرش کارشناسانه و دلایلی نیز بر هرکدام مترتب بود که در ملاقات حضوری نیز عرض گردید فلذه توفیقی ملاحظه نگردید و اینجانب بهتر دیدم برای اینکه فضا را متوش ننموده و احیاناً خود مانعی برای شطرنج باشم! انصراف و استعفای خود را اعلام می‌دارم.

آنچه امروز بر ورزش مازندران و از همه مهمتر جامعه اندیشمند و مظلوم و اهالی ورزشی مازندران می‌گذرد. روایت تلخ و ناگواری است که تکرار مکررهاست در این برهه از زمان که سخن از پهلوانی و گسترش فرهنگ پهلوانی است اثری از اقدام پهلوانان نیست. اثری از استفاده از تجارب و توانایی فردی و گروهی و عرق ملی و منطقه‌ای در ورزش مازندران نیست. این مطلب دلیل بر برخی فعلیت‌ها و تلاش‌های مثبت شما نیست.

امروزه برخی تصمیمات غیرکارشناسانه و شتابزده و اکثر اوقات عدم قاطعیت و تصمیم‌گیری جدی برخی مدیران در حذف افراد مغرض، بی‌تدبیر و فاسد باعث عزلت‌نشینی سرمایه‌های واقعی، و آینده‌ساز و دلسوز ورزش استان شده بود و هست بزرگانی که فقط و فقط حضورشان می‌توانست اعتبار مادی و معنوی را برای ورزش مازندران به دنبال داشته باشد.

بدین معنا که به دلیل عدم قاطعیت در حذف افراد مغرض بی‌تعهد و بی‌خاصیت که فقط به منافع مادی و احیای آبروی نداشته‌شان می‌کردند و کمر زمان ماهیت‌شان را بر همگان ثابت کرد که مصداق بارز ‌فی‌قلوبهم مرضا هستند.

در اینجا با توجه به پیشینه‌ این افراد که سرشار از ناپاکی و مفسده است. حضور خیاطان هر لباس، مصلحان ورزشی دلیل بر این مدعاست.

خوشحالم از بابت راهی را که برای جوانان و نوجوانان که عطش آموختن و انتقال تجربه و دارای پتانسیل بالقوه را دارند بعد از سال‌ها هموار نموده‌ام و روح تازه و استثنایی که اظهر و من‌الشمس است تعمیم داده‌ام و متاسفم از بابت مامهربانی‌های صورت گرفته توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب و منافق که راه را ناهموار کرده‌اند و وصال حضور در میدانی که با تمام وجود مهیا نموده‌ام تا جوانان و نوجوانان و علاقمندان برای ساختن جامعه‌ای آباد، اندیشمند و سربلند و دفاع از حقوق حقه خود در ورزش کشور و ادای دین به جامعه ورزش مازندران و ایران اسلامی را به بن‌بست برسانید.

فلذا از مردم شریف و ورزش‌دوست و پهلوان‌پرور مازندران خصوصاً خانواده واقعی شطرنج مازندران که شاهد بودند اینجانب با تمام وجود و حضور در احقاق حق قانونی‌شان فروگذار نبوده و به حول و قوه الهی، همگانی نبودن، حضور بی‌سابقه علاقمندان، ایجاد ساختار مناسب و کارشناسی و ارتقاء شطرنج مازندران از مقام بیست‌وپنجم به پنج هیات برتر کشور براساس ابلاغ سازمان تربیت‌بدنی دلیل که درستی راه و موفقیت بوده است، از محضرتان عذر خواسته و تمنای دعای خیرتان را همچون گذشته دارم، می‌روم نمانم چرا که آینده از آن ما است و از همه کسانی که در مدت حضورم نهایت همکاری را داشته‌اند کمال تشکر را دارم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.